Fast Food Rumble -Animated (Smii7y, Kryoz , Miniladd , Big Jiggly Panda , Four0Seven)


SM7: Hey uhh welcome – heeey
its ya boi skinny p3n1s,
Welcome to… Wendy’s!
Panda: Hey, hey,
SM7: *Rising* Eeeeyyyy~
Panda: Hey, Didn’t you use to work at Taco Bell??
SM7: Naaah! That was my-
Mini: Welcome to McDonalds, inside of Taco Bell,
SM7: What the fuck?
Mini: Welcome to McDonalds, inside of Taco Bell,
SM7: How the shit is this happening?
Mini: Welcome to McDonalds, inside of Taco Bell,
SM7: How the shit is this happening?
Inside of Wendy’s ass…
SM7: Timeout, how are we at Wendy’s and McD-
Wait why am I at Wendy’s?
Mini: Welcome to Wendy’s, inside of McDonalds,
SM7: Why do I work here?
Mini: Welcome to Wendy’s, inside of McDonalds,
Mini: inside of Wendy’s ass, May I take you order?
Kryoz: hey guys, welcome to chili’s,
SM7: Alright, I’m just gonna kill both of ya.
Mini: Can I get a waffle?
(Gunshots)
(Gunshots)
Mini: Can I get a waffle???
SM7: Alright I killed both of them, they’re both de- Jesus Christ!
Kryoz: i’m not dead!
*Vape shots*
*Yeet shots*
*It’s not gunshots, that’s just his cadence changing*
SM7: Takin’ sho- (wheeze)
*It’s not gunshots, that’s just his cadence changing*
It’s like two drive-thru employees takin’ shots at each other…
*wiggly laughter*
Kryoz: look out! he’s got a gun!
SM7: I got- Take out the tango! Take cover!
*Borther shots*
*More Vape Shots*
SM7: God damn it!
SM7: he’s- taking a lot of shots here,
Mini: Reloading!
SM7: D’aww shit, I gotta be careful. Hold on (x3)
*Ela Main shots*
SM7: Oh shit!
Jesus. I gotta get the burst rifle out,
I gotta get it out.
*Solitaire, FN, Milk shots*
Kryoz: Hey! I’m taking snacks!
SM7: Alright, okay okay, is he dead?
Panda: Hey, hey,
SM7: Oh shit he’s still up!
Panda: Excuse me!
SM7: H-Hey man, Welcome to Wendy’s-
Panda: excuse me!
Kryoz: *zombie noises*
SM7: Look out, look out, look out, look out!
Mini: You’re on the wrong side of Wendy’s, the better fastfood chain!
Officer SM7: Get down sir! Get down!
Muni: You’re on the wrong side of Wendy’s, the better fastfood chain!
Officer SM7: Get down sir! Get down!
Kryoz: uh, i didn’t bring any ammo, you wanna have a truce?
SM7: is it over? Yeah! are we cool?
Kryoz: yeah we’re cool
ClapTrap (Mini): I wanna die!
SM7: Jesus Christ…
Kryoz: Let’s shoot that guy!
SM7: Fuck this guy!
Mini: Hey, hey, hey, hey!
(Smii7y’s stifled laughter)
I’ll have you know, I graduated top of my class in the Navy Seals!
*DamB Vape shots*
I’ll have you know, I graduated top of my class in the Navy Seals!
*DamB Vape shots*
Panda: Hey, excuse me?
SM7: Eyyyy, hows it going man?
Kryoz: yeah what do you want? you want some 9mm?
*Laughs 4 erbody!*
Panda: I was actually hoping for a Baconator?
Kryoz: OK here you go!
Kryoz: *Yoit shots*
Mini: Sir, this is Burger King? You came to the wrong place.
Mini: Sir, this is Burger King? You came to the wrong place.
SM7: is that guy still alive?
*Sub to Smii7y shots*
Mini: stop fucking taking shots at me, you prick!
Kryoz & SM7: *Twitter and YouTube links shots*

SM7: Is he dead?
Kryoz: PUBLIC INDECENCY!
Mini: Alright, thank you for watching, like and subscribe and BYE!
Smii7y Wilson: Whow.
Panda: Sounds like McDonalds closed. Wendy’s are you still open?
SM7: Yea waddup dude? its ya boi skinny pen-
*Subscribe to Kryoz shots*
SM7: Yea waddup dude? its ya boi skinny pen-
Kryoz: hey this is Chilli’s…




Comments
  1. Damn this speaks to me on a metaphysical level i work at a gas station and im supposed to greet every customer and i only ever say "Hey welcome to Chilis", a chilis manager offered me a job im still dying

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *